Festa I Naturen

tisdag 19 juni 2012

Ja! Jag är i Sverige på denna bild!

Ett av det finaste platserna jag sett...



Upplagd av Festa Bahtiri kl. 22:55 Inga kommentarer:
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest
Se även:   http://fritidslarare2012.blogspot.se/
Upplagd av Festa Bahtiri kl. 22:51 Inga kommentarer:
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest
Senare inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Inlägg (Atom)

Bloggarkiv

  • ▼  2012 (17)
    • ▼  juni (2)
      • Ja! Jag är i Sverige på denna bild! Ett av d...
      • Se även:   http://fritidslarare2012.blogspot.se/
    • ►  maj (14)
    • ►  april (1)

Frööken

Mitt foto
Festa Bahtiri
Uddevalla, Västa Götaland, Sweden
Jag är student vid Högskolan Väst och läser till Fritidspedagog
Visa hela min profil
Temat Vattenstämpel. Använder Blogger.