Hej mina eventuella läsare!
Idag började vi en ny och spännande kurs om naturen. Mycket information första dagen och jag tror jag kommer ihåg bara hälften, men det löser sig nog. Ett av våra första uppdrag blev att starta en blogg och det har jag gjort nu.
