måndag 30 april 2012

Intro i NATUR

Hej mina eventuella läsare!

Idag började vi en ny och spännande kurs om naturen. Mycket information första dagen och jag tror jag kommer ihåg bara hälften, men det löser sig nog. Ett av våra första uppdrag blev att starta en blogg och det har jag gjort nu.

Kom in och läs här ofta så ska ni se vad mycket spännande jag kommer att skriva och dokumnetera om naturen..

Min och Kristoffers kvist ser ut såhär idag, den kommer från trädet bok och den satte vi i vatten. Få se om vi ser någon förändring...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar