Festa I Naturen
onsdag 2 maj 2012
Idag arbetade vi i gruppen, Kristoffer och hans änglar (
Ann-Sofi, Annicka, Festa och Linda
) med säkerhet och hälsa i utflykter. Vi blev godkända och det känns skönt..
Vi är grymma vår grupp... =D
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar