tisdag 1 maj 2012

Nu har jag varit ute och promenerat och jag har hittat min NATURRUTA! Ska bli intressant att se hur den förändras de kommande veckorna... 


                                              En fin liten plats...

Här finns en del träd lite Lönn, Ek, Tall, Rönn och massvis med gräs. Lite berg och vit mossa. Många fallna blad ligger på marken sen i höst. Några djur, insekter har jag inte sett till förutom någon fågel, en svart kråka. 

3 kommentarer:

  1. Platsen ser bra ut! Växer det inga vitsippor där?

    SvaraRadera
  2. Det ska det göra.. :D Snart..

    SvaraRadera
  3. Så fint att du hittat en plats Festa! Det ska bli spännande att följa....../MIA

    SvaraRadera