Hej Hej...
Nu kommer nya bilder på min naturruta. Det har skett förändringar och dessa ser man tydligt på bilderna.. Riktigt kul att se faktiskt.. =D
Grönare och grönare blir det... ![]() |
| Lönnen har fått små knoppar och ormbunkarna tränger sig fram. Det är kallt och det doftar lite fukt bara. |
![]() |
| Vitmossa på de små bergen syns tydligt och eken där bak har också fått knoppar.. |
![]() |
| Här är knopparna på lönn-trädet |




Så kul att det händer grejor i din naturruta....Har du försökt lista ut några av dina arter....?/MIA
SvaraRadera