lördag 5 maj 2012

Hej Hej...

Nu kommer nya bilder på min naturruta. Det har skett förändringar och dessa ser man tydligt på bilderna.. Riktigt kul att se faktiskt.. =D
Grönare och grönare blir det...

Lönnen har fått små knoppar och ormbunkarna tränger sig fram. Det är kallt och det doftar lite fukt bara.
Vitmossa på de små bergen syns tydligt och eken där bak har också fått knoppar..
Här är knopparna på lönn-trädet

1 kommentar:

  1. Så kul att det händer grejor i din naturruta....Har du försökt lista ut några av dina arter....?/MIA

    SvaraRadera