tisdag 15 maj 2012

Who is the bonde know?

Nuntorp 15 Maj 2012 

 Hönsen... =D


 Små kalvar
 Ännu mindre kalvar
 Fick ladda med extra skydd innan vi gick in till kossorna
 Alla stora kossor med massa mjölk i  =D
Halvstora kossor..

 Nuff Nuff...


3 kommentarer:

  1. HAHAH jaa! fin blogg btw!! // zana

    SvaraRadera
  2. vadå who's the bonde!!!!!????? I'M THE BONDE!!!!!!!!!!!!!!!! :@

    SvaraRadera
  3. Okej man you are the bonde... Hahahaha =S

    SvaraRadera